Outstander

2009-03-15 @ 19:26:34
Well, till middag blev det fläskkarré o lite så, asgott. Sedan kom mamma hem från mormor så har pratat lite med henne. ATM chattar jag på msn och ska strax bada lagom så att jag hinner se Wipeout på kanal 5 tror jag det var?
Blir o sova senast 00.00-01.00 då jag ska upp nio, hihi.
Fjanterier.
btw, från och med nu kommer jag endast att godkänna kommentarer jag tycker förtjänas att visas upp över hela nätet ;)
och lilla lilla tamara, jag leker inte tuff bakom skärmen jag är mig själv hela tiden, hade du snackat med mig irl hade du fått samma jävla svar! Dessutom, nej ingen mobbning, MEN! jag har känt mig utanför och det är meningen att du som friendsare ska försöka göra något åt det? Men du sköter ditt "arbete" jävligt dåligt.
Så seriöst, avgå. Du passar inte ens dit isf..

In N Out,
Emma

Kommentarer
Postat av: tamara

asså driver du med mig? du leker så jävla ball bakom skärm? du är gryyymt feg irl kom till skolan igen så kan vi snacka ut om detta snälla!! KOOOOOMMMM! annars kmr jag till dig för du ska säga allt detta ansikte mot ansikte jag ger mig inte! tss, lilla rökarn!

2009-03-17 @ 22:40:46
URL: http://pharrell.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0