Seven Secrets

2009-03-19 @ 22:36:06
Okej, kanske inte hemligheter, men sanningar.

1. Jag har otroligt dåligt självförtroende
2. Fast jag klarar av att gå utan smink ändå.
3. Jag ser lilltösen som en extra lillasyster.
4. Jag älskar min pojkvän otroligt mycket
5. Jag har ganska dålig kontakt med min pappa.
6. Jag jobbar som barnvakt & kassörska
7. Jag går inte i skolan fören i höst
8. Jag blir lätt självdestruktiv
9. Jag har blivit mobbad/utrfryst m.m i skolan sedan jag gick i 4an
10.
Jag älskar min mamma mest av allt på jorden.

Nu ska jag sova så jag orkar upp till jobbet imorn (a)
Godnatt!
In 'N' Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är PATETISK.

2009-03-20 @ 12:36:07

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0