Snart blir det lösen på min blogg

2009-03-12 @ 21:15:51
Ni som kommenterar kan ju vara mogna och inte göra det anonymt,  ni känner mig inte, döm mig heller inte därför. Fegt säger jag bara!

Idag var jag med Suzanne, vi irrade runt på söder efter Café string, ur mysigt café. Det var härligt att träffa tösen igen i alla fall! och imorn blir det att lämna in saker till skolan, o sedan dra för alltid. Skönt.
Och ni som kommenterar anonymt, skärp er. Jag lösenord sätter min blogg snart annars.

Jag och sussie sätter oss ner och röker
Sussie - Jag blir alltid bajsnödig när jag känner doften av cigarettrök
Jag - ehh.. hahahha
Sussie - Blir inte du det?
Jag - hahahahhahah nej!
Sussie - okej, hahhahaha
Båda - HAHHAHAHAHAHA

Tack för en härlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Ahmed eey

tuffingen som röker och allt jävla fjortis hatar alla er fjortisar

2009-03-13 @ 07:39:59
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-13 @ 18:43:32
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Dom är bara avundsjuka på dig så ta inte åt dig u är ingen fjortis =)

kram

2009-03-14 @ 16:16:54
URL: http://milf.bloggspace.se

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0