So tired

2009-03-05 @ 16:45:05
Hellue igen people!
Nej, städningen gick inte så bra, tog upp ett par jeans från golvet, och la ner två tidnigar istället då jag tyckte dom var irriterande att ha på skrivbordet, hehe!
Efter det har jag bara suttit och chattat och sedan gått ut och tagit en cigarett. Nu är jag sådär sjukt trött så det känns som att man kan somna överallt, ont i huvudet har jag oxå, dessutom spelade jag eyetoy med mina småsyskon och tro mig, det blev fan värre än gymmet. Nu ska jag nog lägga mig i sängen i väntan på maten som borde vara klar inom den närmsta timmen, mums! är riktigt hungrig.
Laddar upp någon bild senare idag för bara inlägg utan bild är ju tråkigt att läsa, ellerhur?
Vi hörs.
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0