Something else

2009-03-07 @ 23:55:54
Hellue!
som sagt var jag hemma hos tim med Julia, och så kom amanda och jakok tillsammans med en annan kille vars namn jag glömt tyvärr. Vart lite småkrök i alla fall inte så farligt men dock lyckades både jag och Julia bli påverkade, något som gått ur min kropp redan nu.
Drog hem kanske runt halv elva, tog en dusch satt vid datorn och drog sedan ut och rökte och träffade mina andra granne Marc, härligt var ju tyvärr ett tag sedan.
Nu ska jag snart sova eftersom jag är så förbannat trött, plus att jag saknar min Daniel något enormt fan, vill ha honom här, dumma romme! Aja han kommer antagligen hit imorn o jag hoppas på att han sover här med, min lilla älskling!

Jag älskar dig <3

Godnatt people, det är sovdags för min del!
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0