The perfect man

2009-03-05 @ 14:44:07
Goddag sweet lovers!
Igår var jag med min babe Daniel och efter det drog jag hem åt och duschade o sedan marsch i säng. Imorse ville jag verkligen inte upp till skolan, låg och drog mig tills min styvfar kom in o frågade när jag skulle upp, så jahapp jag gick upp, klädde på mig åt frukost och åkte efter det till skolan. Jag hatar verkligen att vara där ingen hälsar på mig eller är trevlig nu efter att Bella har flyttat, allt är så jävla annorlunda och jag blir bara deprimerad av att behöva gå till bussen.
Idag blir det bara att städa rummet eftersom Daniel ska sova här imorn, mycket mys. Skulle egentligen på krök med flickorna i helgen men dom bestämde helt plötsligt att dom skulle göra det imorn, trotts att jag ska vara med daniel. Jag hatar när folk bestämmer sådant utan att prata med alla som är inblandade. Men självfallet väljer jag daniel framför att supa ner sig med folk som inte ens bryr sig om en. Eftersom det är exakt så det känns nu för tiden... Aja friendship suxs. Det är något jag lärt mig under åren, folk förändras och oftast till det sämre.
Just keep smiling, shit happends and life goes on.
Nu behöver jag nog sätta igång med städningen så att jag har det klart o bara kan ligga o slöa resten av dagen.
(ändring, Daniel stannar till sent på kvällen istället då han åker till rome tidigt på lördag morgon)

Nu när allt blev ändrat (och jag inte orkade radera allt jag skrivit) har jag ingen aning om vad jag ska göra efter jag varit med daniel eller ens resten av helgen, någon som vill hitta på något? Just nu har jag ingen större lust att ens träffa mina så kallade vänner, fuck it.
Daniel jag saknar dig! <3

nu var det städningen som gällde!
PUSS

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0