This day

2009-03-23 @ 22:19:43
Hej people!
idag var jag först med älskling i ett par timmar, men han fick åka hem vid sju då jag skulle iväg till en kompis med min granne tim. Så jag har åkt moppe i skitkallt väder sammanlagt 1½h idag, så jäkla kallt. Var inte hemma fören runt 21:15 så jag orkade inte se CSI utan hoppade direkt ner i badet för att värma mig! Så skönt.
Nu ligger jag och kollar på Ballar Av Stål så jävla roligt, haha! Har nyss även ätit upp mina Subs fråb Pågen. Det enda bröd jag tycker är gott och som samtidigt är nyttigt, så inget passar bättre.
Jag har rensat min dator på bilder, så har tyvärr nästan inga, men lägger upp en mörk bild på mig och älskling. Han sla för övrigt sova hos mig imorn, mitt älskade gullefjun. Hiss & Diss kommer senare.

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0