Tisdag kväll

2009-03-31 @ 21:47:53
Hej igen!
Jobbet gick bra, förutom vissa kunder och en jobbig chef, men vafan. Det får jag väl överleva. Imorn ska jag dock upp klockan 07.00 usch, bara för att följa med min lillasyster till hennes skola och kolla om jag kan vara där antingen torsdag eller fredag med henne. Så hoppas det går, haha!
Nu ska jag försöka få tag på min granne, lägger upp en hiss & diss, är dags nu!


1. Snart är det Påsk!
2. Finns även trevliga kunder
3. Mamma <3


1. Otrevliga kunder -.- Ingen gillar dom.
2. Kärlek är knas
3. Mamma har fortfarande fel på armen


Kommentarer
Postat av: Jessie

jag jobbar också i kassa och känner igen det där med otrevliga kunder, inte alls kul... vart jobbar du?

2009-03-31 @ 22:23:22
URL: http://yesjess.blogg.se/
Postat av: Mina

Vad är det för bra med påsk? ._.

2009-03-31 @ 22:31:53
URL: http://fzuck.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0