Too you both

2009-03-18 @ 13:16:47
Först och främst Tone, jag och bella frös inte ute jessica! jag frågade henne flera gånger om hon ville vara med, båda vi två frågade. Men varje gång sa hon nej och tillslut tröttnade vi på att försöka.
Ingen av er i klassen har försökt att ens fråga mig äta lunch med er, jag menar hur skulle du känna då?
Och sedan Tamara, jag har inte tid denna vecka, eller ens nästa att ses i stan då jag jobbar way to much för det, så vill du snacka får du vänta. Dessutom är inte jag en person som träffar folk på stan för att snacka om något helt random.

Howdie People
Idag var jag på vårdcentralen och gjorde blodprov, i hate it! svimmar varje fucking gång. Fast som tur var inte denna gången, fast jag fick ligga ner med tre sköterskor runt mig, wonderful, verkligen wonderful..
Sedan åkte jag hem för jag hade inga pengar med mig till min antibiotika så får åka till centrum senare endast för att fixa det. Så idag har jag inte gjort mycket alls, kollat tv och varit på VC då.
Nu ska jag ta något att äta så vi får höras senare.
In N Out!
E.W

Kommentarer
Postat av: Emms

sv: joo skriv till:

http://honsomheterhanna.blogg.se

så får du hjälp ;) (min syster)

2009-03-18 @ 13:27:48
URL: http://konstigaemms.blogg.se/
Postat av: Becka

Tack för kommentaren hos mej!

Och du, man behöver inte ens be om att få en kommentra hos mej. Jag kommenterar alla som kommenterar hos mej. Om det inte är några dumma kommentarer vill säga... :)



Ha en fortsatt bra dag!

2009-03-18 @ 13:39:49
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: hälsoblogg

trevlig blogg=)

2009-03-18 @ 13:47:36
URL: http://healthy.webblogg.se/
Postat av: anna wrang

varför lägger du inte ut kommentarerna som du har fått av tone och tamara, utan bara dina svar. varför får inte folk se vad de skriver?

2009-03-18 @ 14:44:35
Postat av: Jessica

Vilken frågade flera gånger? Har du minens problem eller?? Du frågade EN gång via msn, resten av tiden SKET ni båda fullständigt i mig. DEssutom så var det DU som började den där dagen med att sticka iväg från mig, och när bella kom tillbaka fick jag höra att du sa: "Kom skit i jessica" DEssutom så förstörde DU min vänskap med bella, du kom mellan oss!



Jag vill inte vara elak mot dig eller något, för djupt inne mår jag dåligt över det här, För att jag känner nästan lite dåligt på att du blev utfryst när bella åkt.. Jag ville komma fram och snacka, men sen kom jag ihåg; Är det verkligen värt att gå igenom allt igen för att sedan höra från någon annan att du sagt "skit i jessica"? Nej.



DEt kanske är bäst att du bytte skolan, för din egen trivsel och alla andras. Hoppas du trivs i din nya skola, med den ända bästa kompisen jag haft i hela mitt liv, den ända personen jag litade på, min ända sanna vän och ända riktiga tjejkompis, bella.

2009-03-18 @ 18:24:40
Postat av: cissi

iiiih to much drama! :D I like it

2009-03-18 @ 22:13:00
URL: http://hulphers.blogg.se/
Postat av: tone

Så lät det inte på Jessica. Varför skulle hon välja att bli utfryst? Tycker jag låter lite konsigt. :)

2009-03-21 @ 19:16:05

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0