Torsdag

2009-03-26 @ 20:48:55
Hej! och ledsen för dålig uppdatering, igen. Idag vaknade jag hemma hos älskling först när han gick till skolan, men somnade om och gick upp runt 11. Klädde på mig och tog sedan 11.37 bussen därifrån, mys. Kom hem åt lunch, badade, tvättade håret m.m. och sedan åkte jag och Tim till centrum för att fika, det vart en chai te/latte. Efter det gick jag på möte i en halvtimme, 15.00-15.30 och sedan åkte jag och Tim till Kalle, en bra bit alltså. men whatever. Sedan drog vi till Julia som piercat tungan utan sina föräldrars godkännande, undrar hur tusan hon ska lyckas gömma den?
Kom hem för kanske ca1h sedan, och har ätit middag och bara chillat sedan dess.
Nu ska jag kolla min Facebook och kolla in andra bloggar jag läser m.m
Skriver senare, och så kanske, men bara kanske jag lägger in en hiss & diss.

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt ;D

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-26 @ 22:39:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0