Wonderful

2009-03-18 @ 14:55:03
Anna: Kommentarerna finns i dom olika inläggen, vill du se vad dom skrivit så klicka dig in på kommentarer. Jag är alldeles för lat för att orka hålla på o lägga in deras kommentarer hela tiden.

Vad tycker ni folk om det fina vädret? Underbart eller hur? Sol, och våren är snart här, det känns i hela kroppen. Lyckokänsla, yaay!


Och med tanke på det fina vädret, passade en riktig mys tjocktröja bättre än en vinterjacka, så här är min mysoutfit för dagen!

Vad tycker ni? Ska jag fortsätta lägga upp outfits eller skita i det? Vad vill ni läsa om i min blogg?

In N Out
E.W

Kommentarer
Postat av: Becka

Så ett litet tips från en gammal hagga: se till att gå mååånga gånger innan du måste betala för sen kostar det skjortan!

Jag skulle kunna ge min högra hand för att gå gratis till tandläkaren.... :p

2009-03-18 @ 15:08:06
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0