Crazy Night

2009-05-28 @ 21:17:24
Hej igen!
Idag var jag på stan och köpte tre par skor på Sko punkten bilder får ni dock inte fören imorgon.
Sedan bar det av hem i någon timme och jag fixade TIM's blogg på ca 10min. snitsigt.
Efter det var det crazy night i tyresö centrum, usch vad jag hatar det. usch usch usch, fullt med folk!
Men jag köpte i alla fall studentpresent till min syster louise som tar studenten nästa fredag, så det blir superbra!
Eftersom jag vet att hon brukar kolla in min blogg så skriver jag inte vad hon får, fören hon fått det.
Sitter i alla fall hemma i sängen nu och kollar på någon film eller serie.
Är oxå väldigt arg för att det inte går bättre för Hammarby (<3) mot !"#¤"¤ gnaget idag.
jaja, skriver senare sötnosar.

Och ja, det är rätt, jag har fått tillbaka min riktiga hårfärg nu, så jag har rött hår. Underbart!

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0