Crying my eyes out

2009-05-10 @ 00:44:08
Hej igen!
Jag och Katty såg nyss på Pojken i randig pyjamas eller den hette iallafall något liknande, mamma har filmen där nere för hon ska se den. Hur som helst handlar den delvis om andra världskriget och sättet dom behandlade judar på. Och gissa om jag grät mycket, seriöst! Aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv till en film, så jag rekommenderar den varmt íallafall! se din, ni måste! Sitter fortfarande och snyftar.
Nu ska jag chatta på msn lite, o snyfta klart.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Jessu

just nu har jag en frågestund på min blogg.. det är bara att fråga dt ni vill veta :)

2009-05-10 @ 13:34:00
URL: http://jessuandersson.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0