Dålig uppdatering - igen

2009-05-31 @ 14:35:08
Ledsen för att jag uppdaterat dåligt, men igår jobbade jag och sedan var jag med älskling igen.
Vi var och handlade redbull och choklad på kvällen, och såg på Bed time storys haha, den dög i alla fall.
Var även ute och pratade med Tim som hade vurpat med moppen, stackars.
Min lillebror har fått hem sin moppe, och alldeles nyss kom han hem med skrapsår över hela armarna, men då hade han vurpat med cykeln när han var ute och delade ut post, så man undrar hur han lyckades få moped körkort.
Hur som helst så måste jag fixa mig i ordning nu, försöker övertala tim till att vi ska åka och bada.
Årets första ute bad isåfall, om jag gör det, kommer bilder.
Pussar

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0