En text jag skrivit

2009-05-29 @ 19:06:50
Jag drömde en dröm, för inte så länge sen.
Jag drömde att du en än gång var min vän.
Att allt var som vanligt, vi kunde skratta och lé
Men när jag kollar bakåt så faller jag ner.
För det du gjorde mot mig kan inte förlåtas.
Du fick mig bara att falla ihop av tårar.
För det svider i mitt hjärta mer än vad du tror.
För allt som har hänt har satt djupa spår.
och jag önskar jag kunde backa tillbaks till igår.
För då var allt glömt och jag kunde skratta & le.
Men sanningen är.
att utan dig faller jag ner.
Du bröt mitt hjärta mitt itu.
och allt jag kan se är blodet som rinner ur.
skillnaden mellan dig & mig.
är styrkan du sakta tog ifrån mig.
Så som ett litet barn sitter jag och skriver.
Mina innersta tankar om hur jag lider.
Fast jag vet att du inte kommer bry dig det minsta.
Så kan jag inte sluta att gråta.

Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

bhra skrivet ! :) <3

2009-05-30 @ 13:36:53
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fint skrivet!! (: känner igen mig exakt i texten!

2009-05-30 @ 18:17:56
URL: http://emiliaisabella.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0