Frågor & Svar

2009-05-09 @ 22:31:33
Vad är din/ditt bästa/favorit..
1.frukt? Satsumas tror jag x)
2.Glass? Mjukglass
3.Färg? Röd! :D
4.Skönhetsknep? Ingen aning, använd hudkräm så slipper du torr hud?
5.Bok? Oj! har så många, läser mkt!
6.Musik? Allt möjligt faktiskt
7.Mat? Hemlagat
8.Dryck? Coca cola
9.Accessoar? Armband <3
10.Film? Väldigt många
11.Plats? Gotland och stockholm
12.Plagg? Min rosa klänning från GT
13.Kändis? Martin stenmarck om han räknas? (A)
14.Pryl? Datorn!
15.Sko? Ett par klack jag brukar sno av mamma
16.Sjukdom? Hm, haha ingen helst? (A)
17.Namn på kvinnor? Cynthia
18.Namn på män? No idea!
19.Stad? Stockholm xD
20.Land? Sverige antagligen
21.Hemsida? http://emmawictoria.se/
22.Butik? GT bland andra
23.Metall? Silver är väl metall? isfåfall det
24.Smink? Mascara
25.Ord? HAHA :D
26.Språk? Engelska
27.Produkt? Shampoo & Balsam
28.Spel? The sims ;) sen barnsben
29.Kroppdel på kvinnor? hm, ja du.. magen? xD asso XD
30.Kroppdel på män? Ögonen..
31.Nöt? Hasselnöt
32.Radiokanal? Lugna favoriter
33.Dans?  Vet ej ;o
34.Sport? Simmning
35.inomhusaktivitet? Sex? ;)  Och simmning ;)
36.utomhusaktivitet?  Simmning
37.Frisyr? Utsläppt
38.Inredningsknep? Vet ej :o
39.Insekt? Ingen ;o nyckelpigor isf
40.Tidning? SOLO eller aftonbladet
41.Hårfärg på killar? Spelar ingen roll :)
42.kroppsmodifieringstyp? va?
43.händelse idag? Var med kattis :D
44.tecknad figur? Powerpuff pinglorna (Y)
45.tid på dygnet? Natten?
46.Perfume? Mammas röda äppeldoft parfym
47.Musikvideo? Ingen spec
48.Mineralvatten? Bonaqua
49.Måbratips? Glöm det som varit, och se framåt istället.
50.hälsotips?  Ät nyttigt, men inte för nyttigt. Livet är för kort för att inte unna sig saker då & då.
51.Ställning? Hahh  i sängen? Hm, missionären antar jag ;) vet inte xD

Vem förlorade du oskulden med?
svar: Svår fråga, och jag orkar inte svara.

Har du gjort denna design själv? och isåfall, hur har du lärt dig?
svar: Nej, fick hjälp av en kompis flickvän. Men, lite kan jag allt :) Hade nämligen mycket sånna inriktiningar då jag gick i skolan.

 du svarar aldrig på mina frågor. Varför?
svar: Inte haft någon chans
2, Gillar du någon nu?
svar: Yes
3, Om ja, vem?
svar: Sebastian heter han..
4, Whipped cream or chocolate sauce?
svar: Give me both? (a)

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0