Fredag 1/5

2009-05-01 @ 20:07:27
Well hej people, sitter och kollar på tv just nu, drog hem från Sebastian runt 12.30 var hemma vid tio över ett, duschade och fick åka in till stan nästan på en gång. Där kollade jag och lillasyster på demonstranterna och hämtade sedan ut biljetterna för att äta på Mc Donalds, onyttigt men fruktansvärt gott.
Därefter var bion, och som sagt såg vi Hannah Montana The Movie helt okej, blev väldigt gripen av en låt som hette The Climb tror jag, så ska lägga upp ett youtube klipp med den låten.
Nu ska jag ut och röka, för som jag sa kunde jag inte hålla mig men skitsamma. Skriver ett sista inlägg innan jag ska sova sedan eftersom jag måste upp 7.30 imorn tyvärr, och jobba.

Kommentarer
Postat av: Balzary

Gå upp 07.30 på en helg :( suger ju

2009-05-01 @ 21:20:49
URL: http://balzary.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0