Godnatt sötnosar!

2009-05-19 @ 01:49:42
Har inte kommit i säng ännu, eller jo. Sitter i sängen som vanligt. Men har mest suttit och funderat, fortfarande med datorn i knät. Det är svårt för mig med kärlek just nu, så förlåt för att det kommer in deprimerande inlägg, men det är så jag känner för tillfället. Min blogg & Mina regler.
Eftersom jag fortfarande ska jobba imorn vill jag komma upp ganska tidigt bara för att inte somna för sent när jag väl kommer hem efter jobbet, blir sjukgymnastik på onsdag. Så dags att öva knät och få det att läka, fast det gör ont.
Undrar om det är samma sak med mitt hjärta? Det gör ont nu, för att jag ska vara förberedd på att det kan komma mer smärta? Eller läker det? Där har jag något att fundera på under nattens gång.
För övrigt är jag sjukt irriterad på joel som vägrar betala en solstol han hade sönder på ett sommarställe vi hyrde sommaren 08, en jävla tönt är du som inte kan stå för det du har gjort & haft sönder. äckel!
Godnatt sötnosar, imorn väntar en ny dag (eller ja, senare idag)

Kommentarer
Postat av: Angelica

ofta får bloggne ta smällarna om hur man mår, ibland mår man dåligt då orkar man inget med bloggen heller, så äre :D

2009-05-19 @ 02:00:07
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Jag fyller 18 i sommar :)

2009-05-19 @ 07:01:54
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Jo det ska bli mycket roligt kan jag ju säga! :)

2009-05-19 @ 12:58:49
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0