Hemma igen

2009-05-19 @ 23:33:34
Ledsen för att jag skriver en timme efter jag sa att jag skulle göra det, men har ätit middag och tagit ett långt bad efter att jag kommit hem. Så skönt att bara ta hand om sig själv ibland alltså. så det är sjukt.
Lade märka till en tunnelbane vagn som jag satt i på vägen till jobbet, Innuti var der reklam för pepsodent överallt! och utanpå?

Ja där var vagnen svart med en stor tandborste över sig! Jag tyckte det var sjukt mycket snyggare än vanliga vagnar.
Det roliga var att jag såg tåget från bussen innan jag hoppade på det i gullmars. Vilket är väldigt roligt!
Lyckades matcha allt perfekt, och jobbet dög trots jobbiga chefer, m.m

Kommentarer
Postat av: Snorvalp

Nu får ja lust att åka tunnelbana ;<

2009-05-19 @ 23:46:00
URL: http://fzuck.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0