Im afraid to lose myself in broken dreams

2009-05-13 @ 23:04:07
Hej people.
Sitter och lyssnar på musik och samt väntar på att NCIS ska börja, som jag alltid kommer kolla på.
Men samtidigt är jag ledsen, bl.a för att sebbe är ledsen för att han fått reda på att hans ex var otrogen, och så är jag ledsen för att han dissade mig, för att han inte kan glömma henne & så visar det sig att hon var otrogen. Wich hurts, really much.
Så, jag är ledsen på två sätt, delvis för mig själv & delvis för sebbe.

Var ute ett tag nu på kvällen och träffade Marc och Filip och vi spelade in massa roliga videos på min mobil, i den ena bjuder filip ut en brud i hans klass, så den videon, eller snarare alla kommer ut imorgon i alla fall.
Ska se på NCIS nu,
pussar

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0