Im home

2009-05-03 @ 22:56:58

Hej people, är hemma! woho.
Men måste upp tidigt imorn, nej ska inte jobba, utan jag ska till Sjukgymnasten och fixa mitt knä.
However, var en trevlig kväll igår och en jobbig dag på jobbet, tack Sebbe, Christian, Danne & Ida för kvällen.
Har äntligen träffat Tim med som varit i Italien, så skönt o ses igen. 
Hade tänkt fika med han imorn, men är HELT pank nu, så fan. Aja.. måste ringa Maria imorn om mina pengar, ska ha ca 400kr av henne, och dom ska jag köpa busskort för...
Yeppyepp, ska se lite mer på TV nu, skriver senare.
Pussar på er!
Och fan vad synd att ni slutat kommentera,. Kommenterar ni, kommenterar jag.


Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0