Is it back?

2009-05-05 @ 22:02:21
Nu är jag tillbaka i alla fall, på smått dåligt humör (inte för att TVn slutade fungera, för den funkar nu) utan för att Sebastian dissar mig i princip hela tiden, och jag blir bara så less. Så ja, nu ska jag inte skriva till han på denna veckan mer utan det är han som får börja skriva, och gör han inte det lär jag bara bli mer ledsen och besviken, så jag borde nästan räkna med en stel stämning mellan oss på jobbet på fredag. Han arbetar 16-21 precis som jag.
men jag får hoppas på det bästa i alla fall, annars överlever jag.
För det gör man alltid.

Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

Kommentarer
Postat av: Jesus

När jag såg bilden... i came

2009-05-06 @ 22:27:17

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0