Måndag

2009-05-25 @ 19:29:25

Hejsan!
Idag har jag varit på UM och sedan badat på eriksdalsbadet med katty. Gick även runt i ringen och kollade efter skor, men eftersom dom bara hade din sko och inte skopunkten drog vi hem.
Nu är min mamma och handlar Comviq Kompis åt mig eftersom mitt går ut imorn.
Nästa fredag 5/6 tar min storasyster studenten, så det bli att städa hela nästa torsdag & onsdag.
usch och fy, får hoppas att folket håller sig på nederdelen bara.
Ska se simpsons, hörs sen.
puss


Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

hoppas du haft en bra dag!

2009-05-25 @ 21:48:29
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Hahaja de tror jag nog det skulle va :)

2009-05-25 @ 23:11:38
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0