Med huvudet under vattenytan

2009-05-05 @ 16:32:41
Sitter och lyssnar på Rkelly - World's greatest supersöt är den.
Försökte även fixa min mors dator med hjälp av supporten, det slutade med att dom gav upp och bad oss skicka in den, super! haha. Startade nyss Spotify så blev Womanizer istället för World's greatest mihih.
Sitter i min underbara säng och små dansar i takt till musiken, som vanligt alltså, inget förvånande med det.
Mamma drog på kurs idag, fast den ligger i stockholm bor hon gratis på hotell eftersom det är kvällskurser. Hon är hemma natten till fredag, och jag saknar henne redan, jävla mammagris är jag. Men whatever.
Nu måste jag springa och köpa grädde till våfflorna, supergott.
Puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Naasra

ohh okejj , men om det är så att dom är falska eller något sånt så klarar du dig verkligen utan dom , hoppas verkligen allt löser sig för dig <3

2009-05-05 @ 16:52:28
URL: http://naasra.blogg.se/
Postat av: EBBA [fotoblogg]

svar; hihi, okej :) men om du mailar till [email protected], hur du vill ha din design, färger, bilder till headern, eller om det är någon blogg du inspereras av och vill ha några saker ungefär så ^^ jag kan de mesta, så det borde funka, haha :D kram ! <3

2009-05-05 @ 17:15:04
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: Nikolina

gör du nu da? :)

2009-05-05 @ 17:54:57
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0