My internet is down!

2009-05-05 @ 21:06:34
Yepp, mitt internet, min tv och hem telefonerna ligger nere. Så jag antar att det är Comhem det är fel på, fan alltså, missar allt jag vill se. Nu kanske ni tror att jag sitter och hittar på eftersom jag faktiskt skriver detta inlägg, men jag kör med mobilt bredband från glocalnet just nu, så ja. Jag kan vara på nätet som tur är.
Något som är ännu mer tur är att tv3 har sitt play program på sin hemsida, så kan kolla mitt NCIS program jag missade klockan åtta. mihihi.
Hur som helst, ska in på msn och beklaga mig över mitt internet och över sebbe som ignorerat mig i stort sett hela dagen, gash, he drives me crazy
Skriver antaglien mer sedan, annars så Godnatt

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0