Nattens tankar

2009-05-18 @ 14:42:10
Igår innan jag skulle lägga mig lykades jag förstöra ungefär hela min design, men har suttit nu på morgonen och äntligen lyckats fixa den! så himla bra! Senare kommer det även bli ändrad header som Lina hjälper mig med, tack så mycket!
Igår när jag la mig så lyckades jag även ligga och gråta ett tag, för överallt, på varenda kudde luktade det Sebastian, och jag är så sjukt svag för dofter så det går inte att förklara. Speciellt när man inte vet om han kommer sova hos mig igen eller inte. För är man tillsammans med någon är det garanterat att man sover hos antingen honom eller henne. Men nu är det inte så, allt jag kan göra är att drömma.
Helvete vad jag skriver mycket om Sebastian egentligen, får snart göra en kategori som får heta "sebbe" eller "Kärleks problem" skit oxå. Men det är svårt, att älskar någon, som inte älskar dig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Jesus

Jesus har vart där.

2009-05-18 @ 20:28:45

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0