Norrköping

2009-05-14 @ 17:38:15
Sitter i norrköping och pratar med mami i telefon just nu, och har för övrigt skit tråkigt! hatar att vara här, hatar hatar hatar. Ska för övrigt ta med mig min vattenpipa hem på lördag, eftersom det inte bara är Elins.
Och självklart tar pappa Elins parti det första han gör när jag berättar att jag tänker ta hem den. Och att vi köpte den tillsammans så då ska den vara i norrköpins, men hon lånar ut den till sina vänner så då får jag ta hem den! har använt den en gång sedan vi köpte den i augusti.
Jag avskyr när han tar min styvsysters parti, och anledningen till att jag ogillar att vara här är att jag inte har mitt egna utrymme. Ingen byrå med lite kläder, ingen egen säng, inget rum, ingenting! Jag sover i vardagsrummet och måste sköta mig efter tiderna som dom kollar på tv. Och jag avskyr det.
plus att jag inte har några vänner här, alltså inget socialt liv. Inte för att pappa skulle låta mig gå ut och så.. men fortfarande, inget socialt liv. och det ogillar jag ännu mer..

 Utsikten utanför fönstret, blä.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

ja det ser ju ut så, hennes bröst blev stora helt plötsligt haha men hon nekar till det dock säger hon att hon SKA göra det:)

2009-05-14 @ 18:31:20
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Intenso

flytta till stockholm:)

2009-05-14 @ 19:13:34
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Isolina - bloggen som aldrig tystnar!

Okej, bra! :)

2009-05-14 @ 19:37:06
URL: http://icho.webblogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0