Packar väskan

2009-05-13 @ 17:28:11
Hej kära människor!
Jag ska alldeles strax börja packa min väska eftersom jag åker till min fader över helgen, eller ja. Inte hela, kommer hem lördag eftermiddag eftersom en kompis/jobbkamrat har en inflyttningsfest ska jag gå på den.
Nu ropa dom att det var mat... fortsätter om 15min !

Ångrade mig, var ingen god mat alls idag, så skitsamma.
Så hur som helst ska jag på den för att umgås med folk och ha det trevlig (på festen alltså...)
Pratade nyss med pappa i telefon oxå, om vilken tid jag är framme och bla bla bla.
Han sa inte ens grattis på namnsdagen till mig, för jag har namnsdag idag, eftersom det är Linnéa.
Och alla tjejer i släkten på både min pappas och mammas sida heter det i mellannamn.
Nu ska jag lägga mig i sängen och gnälla över att det inte blir någon god mat, så därför får ni en nytagen bild på den (sängen då alltså, inte äckel soppan...)

Kommentarer
Postat av: Intenso

mysig säng

2009-05-13 @ 18:17:41
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Balzary

Grattis på namnsdagen :)

2009-05-13 @ 18:27:57

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0