Panik!

2009-05-16 @ 11:39:07
Godmorgon eller nått, den senast halvtimmen har jag letat efter min mammas solglasögon som jag lånade med mig överallt i hela lägenheten. Men jag hittar dom inte! och jag fick endast låna med mig dom om jag inte glömde dom. Men nu är dom borta istället, panik! hur kan dom försvinna i en jävla lägenhet? jag har kollat precis överallt men hittar dom inte, jävla skit! mamma kommer aldrig låna ut något till mig igen... blööh.
Det var det jag ville skriva, ett helt jävla inlägg om solglasögon. Whatever
Måste leta lite till, bussen går om ca en timme, o jag måste dra om 30 min!
Puss

Kommentarer
Postat av: Cajsa

nu känner man sig utvilad..^^

2009-05-16 @ 11:53:30
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0