sov gott!

2009-05-12 @ 01:37:43
Sitter och pratar i tele med bästisen anders, och han har fått allt angående sebbe att kännas bättre. Och jag har insett att jag nog mådde så dåligt igår för att jag tog allt på samma gång. Så idag har jag inte direkt gråtit.. vilket är tur.
Så det känns bra nu, vi kommer vara vänner och inget mer.. Så jag får fortsätta leta efter den riktiga kärleken, någonstans finns den. Minns ni när jag var tillsammans med Daniel? Han kändes som den rätte för mig, och jag saknar honom, men thats life. Får försöka träffa honom någon dag.
Ska se på ett avsnitt av Family guy nu och sedan sova :)

Pussar på er sötnosar!

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0