Sunshine!

2009-05-12 @ 10:39:07

God morgon sunshines!
Så fint väder ute idag, sol sol sol! Älskar det!
Sitter i sängen och fixar mig i ordning för att gå till min sjukgymnast, så det bli gympakläder dit idag, och direkt efter hem och duscha & sminka mig o sedan dra till Anders, en av mina (två..) bästa vänner alltså.
För övrigt drömde jag sjukaste drömmen inatt, har aldrig drömt något sjukare, så jag vågar inte ens berätta om min dröm. Den får vi ta en annan gång ;)
Whatever, måste äta lite frukost nu,
Pussar på er


Kommentarer
Postat av: Nikolina

allt bra idag söt? :)

2009-05-12 @ 11:29:53
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0