Svar på tal!

2009-05-18 @ 20:56:28

lisa om Trött på er!:
Jag håller med, men du får skylla dig själv lite
när du lägger upp en sån bild på dig själv.. du kan ju också tänka dig för

Ursäkta mig här, Lisa? Bara för att jag lägger upp min RYGG?! ska killar kunna säga "ska vi ha sex?" och jag ska skylla mig själv för att jag visa hur jag ser ut bakifrån?
Så fort en tjej har för mycket "Pusch up" är killarna där igen o då ber man dem hålla käften.
men över en rygg? Ja, då är det tjejens fel? Eller vadå?
Tänk dig för lilla gumman

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.se

Älskar den bilden på Heidi:)

2009-05-18 @ 21:31:11
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Anonym

wannabe kissie?

2009-05-18 @ 23:40:26

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0