These Wounds Won't Seem To Heal

2009-05-13 @ 23:43:20

Orkade inte se på NCIS har sett detta avsnitt tidigare så kollar smått på Scrubs och lyssnar på Evanescence - My Immortal en så stark låt, så jag får gåshud och börjar allvarligt talat börja gråta. Påminner om så himla mycket, kärlek och sorg. Om sår som inte kan läkas, ja om allt sånt. Om en kille jag gillar, och inte kan glömma fast jag vill, men jag håller käft, för jag vet att han har det svårt nog som det är, så jag låtsas, som att jag gått vidare ¨på bara någon dag, och att jag är glad igen. Men han ska bara veta... Det är nog även därför jag åker till norrköping, få komma iväg från stockholm ett tag, och på riktigt försöka komma över honom. Du vet vem du är...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej:) vilken fin blogg du har:D



kika gärna in min:)



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:))

2009-05-13 @ 23:51:43
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

usch jag vet hur det där är, men jag håller mig undan hans skola så mycket det går för jag kan inte sticka ta hand om dig tills du klarat att glömma

2009-05-14 @ 11:40:39
URL: http://bluediva.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0