Världens finaste

2009-05-31 @ 15:55:52
Hej igen people.
Nu är min syster och hennes kille här, dom åkte bil, som vanligt.
Så vi har fikat och druckit te/kaffe/läsk, olika allihopa.
Ringde tim tidigare och undrade om han ville dra o bada, men han visste inte.
Men eftersom jag är så sjukt badsugen hoppas jag han går med på det i alla fall, hihi.
Helgen med älskling var supermysig i alla fall, tack.
Måste snart hoppa in i duschen, men det beror helt på om jag ska o bada eller inte, onödigt att duscha innan då.
Det gör man efter i alla fall.
Menmen, ska ut på balkongen nu,
Pussar på er babe's


Jag älskar dig, adrian.

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0