Cause you cant say it's hard to be alone

2009-10-19 @ 15:07:43
Hej babe's
Vet att har uppdaterat dåligt dom senaste dagarna eller nått, men har myst med älskling hela helgen.
Ska strax sätta mig ner och spela sims, orkar inte ta tag i garderobrensningen just nu, trots att alla kläder ligger på sängen. Behöver smakråd till varenda plagg så väntar på att älskling har jobbat klart.
Ni har väl inte missat att följa mig på bloglovin?
bloglovin
Klicka på knappen för att följa mig :)
Jag lovar med handen på hjärtat att uppdatera bättre! (förutom i helgen då mamma måste ha sitt mobila bredband... Men vi skaffar bredband i veckan tror jag)

Kommentarer
Postat av: Bambi

Du svarar aldrig när man frågar något ;<

2009-10-19 @ 17:48:58
URL: http://aintdeadyet.blogg.se/
Postat av: namnet sötnos?

haha bambi så desperat vrf vill du ha svar av hon ens? suger kuk så hon kan belata hyran;)

2009-10-20 @ 20:52:53
URL: http://din söta blogg?
Postat av: Anonym

HAHA

2009-10-21 @ 15:48:16

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0