Im so freaking sorry!

2009-10-16 @ 17:24:47
Förlåt kära läsare!
men jag har inte haft internet sedan jag var på mammas landställe då hon lånade det mobila bredbandet (som egentligen är hennes, hehe)
Hade tänkt att börja köra med Dagens tacksamhet då & då, snor det tipset från Fannie :)
Så här kommer dagens tacksamhet

  1. Jag är tacksam över att ha min älskade sambo/pojkvän, älskar dig mest av allt
  2. Jag är tacksam över att vi har världens underbaraste grannar
  3. Jag är tacksam över att jag har min familj, älskar er!

Det var väl dagens tacksamheter.
Har för övrigt haft APU denna veckan, slutade idag och saknar redan alla barnen. Men jag får komma tillbaka dit i vår, underbart! För det har varit grymt.

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0