Nya lägenheten!

2009-10-03 @ 17:31:26
Hej babe's
Sitter i nya lägenheten och bloggar, lyckades låna mamma och thomas mobila bredband så kommer kunna fortsätta uppdatera via datorn. Dock sitter jag på PC:n just nu eftersom jag inte riktigt fattade hur jag skulle göra med mitt mobila bredband på Mac:en
ville bara säga att allt gick bra, började lasta in sakerna vid 7.00 imorse, och hade redan åkt till nynäshamn, lastat ur och hem till tyresö igen vid 9.20 så, ah det gick snabbt.
Nu ska jag testa bredbandet på min krångliga mac igen, hörs sen
Puss

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tävla om ett nametag armband hos mig!

2009-10-03 @ 19:59:32
URL: http://marielle.missworld.se

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0