Natti Natti Bloggen

2009-09-08 @ 23:15:28
Så mina kära sötnosar!
Nu ska jag strax pallra mig ner i sängen efter en ganska jobbig dag.
Eller ja egentligen inte. Men den har varit jobbig såhär mot kvällen...
Det började med att min och älsklings rumskamrat helt plötsligt sa "Dammsug hela lägenheten, diska allt, städa toaletten..." m.m så a, vi har gjort det nu. Förutom dammsugit då den han tog med sig suuuger!
Vi är iallafall sura eftersom vi är dom som gör mest typ, för han brukar annars bara tömma kattlådan. Jag ger den alltid mat och så, christian brukar oftast diska.
Dessutom hänger vi aldrig i varddagsrummet då vår rumskamrat har datorn där även sitt playstation 3 och xbox360 där inne.
Hursomhelst ska jag inte dra ner er i skiten ;)
Godnatt babe's

Kommentarer
Postat av: andrea

sv. jahaaa :O fan vad lame x)

2009-09-09 @ 17:56:40
URL: http://andrealm.blogg.se/
Postat av: Beundrare

Varför är du så sjukt jävla söt ?

2009-09-09 @ 19:58:13

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0