Svar på tal

2009-09-06 @ 11:58:12

Anonym om Aldrig igen:

så ni bor ihop, ska förlova er men ... du vet inte hur han är när han är full? braaaaaaaaaaaaaaaa

svar: Jag har inte sagt att jag inte vet hur han är när han är full? Jag sa bara att han inte kunde kontrollera sig, och då menade jag intaget av alkohol. Inte på annat sätt.
Och är det konstigt att jag inte vill dricka med honom? Jag behöver inte alkohol för att älska honom.
För jag älskar han redan så pass mycket som det går. Så du som är Anonym kan ju säga vem du är. Så tar vi det irl eller något istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker bara att det nästan är läskigt att ni bor ihop, ska förlova er osv efter tre månader. Ni känner knapt varandra .....

2009-09-06 @ 13:07:22
Postat av: Bambi

Suck.. varför kan inte folk bara söka sitt eget?

2009-09-06 @ 16:10:10
URL: http://fzuck.blogg.se/
Postat av: Sven göran eriksson

sånt folk som dig äcklar mig , har inget med inlägget att göra men du verkar ju helt blst

2009-09-06 @ 16:53:41

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0