Time for school

2009-09-21 @ 07:10:37
Yes, dags för mrs. School igen då!
Har trots allt lyckats bli hyffsat frisk, hostar och så fortfarande, men måste hinna med i skolarbetet, därför blir det skola trots mitt hostande.
Det är synd att jag inte kan skriva vad jag vill i min blogg, för det läcket alltid ut genom mina syskon m.m Även min mamma läser denna, därför fick ni inte veta vad jag gjort i helgen.
Men mamma vet nu, så ni ska oxå få veta.
Jag var helt enkelt på en fest hos en kompis, som spårade ut rejält. Men som tur var han jag dra innan dess, otroligt skönt.
menmen, måste till bussen.
Pussar

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0