Svar på en mystisk kommentar

2009-03-11 @ 23:30:14


Ja, då kommer mitt kära svar på denna... uttalan.
Jag skiter fullständigt i om du tycker hon är bäst, (Emelie är då http://ungmamma15.blogg.se )
Hur kan du se mig som avundsjuk för att jag tycker att jag hittat en mer intressant blogg? Varför skulle jag vara avundsjuk bara för att jag tappat intresset? Jag är inte ett dugg avundsjuk på henne, fine hon är 17 snart 18 och har en två årig dotter, so what? Sluta kommentera Anonymt och stå för vem du är istället, annars kan man fråga sig vem som egentligen är avundsjuk?
LÄNK TILL INLÄGGET DENNA ANONYMA KOMMENTERADE

För övrigt ska jag nörda Tony hawk nu, såå godnatt på er people!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har säkert kommenterat den själv :S

2009-03-12 @ 07:24:51
Postat av: Anonym

håller med hon där nere eyy sån fitta verkar du vara

2009-03-14 @ 18:20:06

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0